قیمت خرید مخزن آب پلی اتیلن عمودی بصورت عمده

قیمت مخزن آب پلی اتیلن عمودی به صورت عمده، کمتر از خرده می باشد، البته نوع برند، کیفیت، ضخامت، حجم مخزن و شرایط بازار هم باعث شده اند، قیمت متغیر باشد. مخزن آب پلی اتیلن، برای نگهداری آب، مواد شیمیایی و انواع سیالات استفاده می شود، که به وسیله ارزان ترین نوع مواد پلیمری، توسط پلیمریزاسیون گازهای اتیلن ساخته شده است‌.

قیمت خرید مخزن آب پلی اتیلن عمودی بصورت عمده

عوامل موثر بر قیمت مخزن آب در بازار داخلی

عوامل موثر بر قیمت مخزن آب در بازار داخلی عوامل زیادی روی قیمت مخزن آب تاثیر گذار هستند، که از این عوامل می توان کیفیت مواد اولیه، ظرفیت و حجم مخزن، هزینه گمرک، مدل، تعداد لایه ها ( تک لایه، دو لایه و سه لایه )، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا را نام برد. همان طور که اشاره کرده ایم، مدل مخزن آب هم روی قیمت تاثیر گذار می باشد، به همین دلیل ما برای آشنایی شما عزیزان به طور خلاصه وار به مدل های مخزن آب پلی اتیلن اشاره ایی کوتاه و گذرا کرده ایم:

  • مخزن پلی اتیلن عمودی: در انواع مختلف سه لایه، دو لایه و یک لایه تولید می شود، به همین دلیل با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد و در حجم های بین 5 تا 126 متر مکعب وجود دارد. دیواره های این مدل مخزن تقویت شده می باشد، که این باعث شده مقدار زیادی از مایعات با PH بالا و پایین را بتوانید، داخل این مدل مخزن نگهداری کنید‌.
  • مخزن پلی اتیلن مکعبی: در مکان هایی که فضای مناسبی برای نصب مخازن پلی اتیلن استوانه ای وجود ندارد، از این مدل مخزن استفاده می کنند و نسبت به مخزن پلی اتیلن عمودی و افقی قیمت بالاتری دارد و این به دلیل طراحی ویژه و استحکام بالای آن می باشد. این مدل مخزن در حجم بین 1000 لیتر تا 140000 لیتر تولید می شود.
  • مخزن پلی اتیلن افقی: در زاویه و اندازه های مختلفی تولید می شود و در مدل های یک لایه، دو لایه و سه لایه ساخته می گردد. برای نگهداری محلول های شیمیایی از مدل دو لایه آن استفاده می شود. برای جلوگیری از تابش نور خورشید به آب داخل مخزن از نمونه های سه لایه آن استفاده می گردد.
  • مخزن آسان رو: در محل هایی که ورودی های محدود دارند، از این مدل مخزن آب استفاده می کنند و در مدل های سه لایه و چهار لایه تولید می شود و ضد نفوذ نور خورشید و ضد جلبک می باشد‌.

سفارش مخزن آب پلی اتیلن عمودی با بهترین کیفیت

سفارش مخزن آب پلی اتیلن عمودی با بهترین کیفیت سفارش مخزن آب پلی اتیلن عمودی با بهترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، چون مشتریان می توانند از سراسر کشور به راحتی و بدون دغدغه در هر ساعتی از شبانه روز که فرصت پیدا کرده اند، می توانند سفارش خود را انجام دهند. سفارش مخزن پلی اتیلن، به دلیل مزیت های فراوانی که دارد همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد، که از مزیت های این نوع مخزن آب به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • سبک می باشد.
  • بهداشتی است، چون از مواد اولیه نو و درجه یک ساخته شده است.
  • کیفیت و استحکام بالایی دارد‌.

پیام بگذارید

در خبرنامه سایت ما عضو شوید

برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها ، تبلیغات و پیشنهادات ویژه ای که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ثبت نام کنید.
نه ممنون
X
باز کردن چت
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
تماس با ما